Lillefot

Lillefot er en småbarnsavdeling med barn fra 1-3 år.

Velkommen til Lillefot!

Vi leker, vi smiler, vi lærer...                          Vi har det travelt av og til,

Men det er ennå mye vi ikke klarer...             For det er så mye vi skal få til.

Vi løper, vi hopper og snubbler                      Vi lærer å synge, vi lærer å gå,

Dagen opp på hodet snurrer...                       Vi lærer til og med å ta klærne på.

Vi springer ut i sol og varme,                        Men dagen er over og alle skal hjem,

Og da finner vi en lang og gul larve...            Vi sier ha det og gir hverandre en klem.

Der borte ser vi en edderkopp,                      Dagen i morgen kommer jo fort...

Den tar vi i en liten kopp.                             Og vi ses igjen på LILLEFOT!

Laget av Lina Nagle